drsabouri111

بادکش درمانی یکی از روش های طب مکمل یا طب جایگزین است که مکش ایجادشده توسط فنجان ها در این روش باعث جریان بهتر خون و درمان بسیاری از بیماری ها می شود.

۱۴ مزایای ناشناخته بادکش درمانی برای سلامتی

مردم بومی کشورهای آسیایی از مزایای سلامت بادکش اطلاع داشتند بنابراین، جای تعجبی نیست که کلینیک های بسیاری وجود دارندکه این نوع درمان را به عنوان یکی از گزینه ها،برای مقابله با بیماری های مختلف در نظر می گیرند با این حال، مهم است که اول با پرشک در مورد بیماری خود مشورت کنید اگر این درمان می تواند یکی از گزینه های اجرایی برای شما باشد، سپس این درمان را در محل و توسط متخصص خود انجام دهید در غیر اینصورت، نمیتواند سود مطلوبی که انتظار دارید را فراهم کند.
بادکش درمانی
درمان بادکش ادعا می کند که می تواند با بسیاری از نشانه ها و علائم مقابله کند ، این در واقع یک درمان باستانی است که از هزار سال پیش وجود داشته. و در حال حاضر در تمام نقاط جهان این روش را به عنوان یکی از روشهای طبیعی در برخورد با برخی از مشکلات پزشکی می شناسند حتی اکنون کلینیک و بیمارستان هایی وجود دارد که این خدمات را بیشتر از یک درمان ساده می دانند

انواع بادکش

بادکش خشک

بادکش درمانی شامل قرار دادن فنجان روی پوست است در نقاط استراتژیکی خاص که با توجه به دانش پزشکان انجام می شود با ایجاد مکش در فنجان، بهبود جریان خون به محل آسیب دیده باعث ترمیم و بازسازی بافت ها و تحریک آن می شود. در اصل، درمانگران یک جسم اتشی را در فنجان قرار می دهند و سپس آن را سریع روی بدن قرار می دهند ، این روش می تواند باعث سوزش پوست شود ؛ با این حال، در حال حاضر، شفا دهنده ها از فنجان های سیلیکونی یا لاستیکی استفاده می شود.
فنجان های سیلیکونی بیشتر از یک مورد کمک می کنند. زیرا:
سیلیکون اجازه میدهد تا درمانگر بر وضعیت پوست در طول جلسه درمان نظارت داشته باشد ،ماهیت انعطاف پذیری این فنجان ها این امکان را ایجاد میکند تا در صورت نیاز ماساژ هم انجام شود. همچنین ممکن است فنجان را برای ایجاد خلاء در بخش های کوچکتری مانند پیشانی و گونه ها برای درمان، استفاده کنید ، استریل کردن سیلیکون ها نیز بسیار ساده تر و بهتر است. برای ایجاد خلاء در فنجان، درمانگران مدرن ممکن است از مجموعه های فنجانی که یک پمپ متصل در پایینشان دارند استفاده کنند. پس از قرار دادن فنجان در محل درمان، پزشک می تواند مکش را با پمپاژ هوا ایجاد کند، به طوری که درمان کاملا امن و مفید خواهد بود.

بادکش خیس (مرطوب)

بادکش خیس، یک مدل از تنوع درمان های فتوتراپی است که شامل بریدن پوست می شود تا سموم موجود در خون از بدن خارج شوند اگر شما بادکش خیس را انتخاب کردید، درمانگر شما چند فنجان را برای مدت چند دقیقه روی پوست قرار می دهد تا پوست بلند شود و قرمز شود ، در بعضی موارد ممکن است تاول بزند. در ادامه، پزشک از یک چاقوی جراحی برای بریدن تاول ها و برامدگی قرمز شده استفاده می کند ، بعضی از درمانگران پوست را خیلی کوچک می برند. سپس یک فنجان جدید در همان منطقه قرار می گیرد و مکش سموم را دفع خواهد کرد.
برای جلوگیری از عفونت های احتمالی، درمانگر باید از مواد استریلیزه و ماسک و دستکش استفاده کند سپس، محل درمان شده با دقت تمیز و باند پیچی می شود و با پماد ضد عفونی می شود.به طور معمول، زخم ها در طی حداکثر ۱۰ روز آینده بهبود می یابند و هیچ زخمی نمی ماند.

بادکش-درمانی 222

مزایای سلامتی و خواص و فواید بادکش درمانی

بادکش درمانی، در واقع یکی از درمان های ساده برای انجام دادن است ، به سادگی اینکه چند فنجان را روی سطح پوست قرار داد. فنجان ها به مدت چند دقیقه پوست را مکش می کنند سپس سم از طریق نفخ پوست به فنجان وارد می شود این سم به طور معمول از خون کثیف به فنجان وارد می شود. بنابراین، خون داخل بدن از بیماری ها و سموم اضافی پاک می شود برای دیدن فواید دیگر باد کش متن زیر را بخوانید.

سم زدایی یکی از فواید بادکش درمانی

۱- سم زدایی:
این درمان به سم زدایی بدن کمک می کند.بنابراین، می تواند کمک کند تا تمام سم را از بدن بیرون بیاورد و به بهبود سیستم بدن کمک کند.این، مانند فایده سلامتی چای شکوفه گیلاس است که می تواند به سم زدایی بدن کمک کند.

درمان التهاب پوست با بادکش درمانی

۲- کاهش التهاب :
بادکش همچنین یکی از درمان هایی است که می تواند به کاهش اثر التهاب کمک کند. بنابراین، این روش برای درمان التهاب پوست مناسب است. علاوه بر این، می تواند درد را تسکین دهد و از آکنه و بیماری های پوستی نظیر اگزما جلوگیری کند.

فواید بادکش برای جلوگیری از بیماری ها

۳- جلوگیری از بیماری:
انجام منظم این روش درمانی می تواند از احتمال بیمار شدن جلوگیری کند.بنابراین، به حفظ سلامتی و حفظ سلامت بدن کمک کند. علاوه بر این، می تواند سیستم ایمنی بدن را با قدرت قوی تری برای جلوگیری و مبارزه با هر گونه علائم بیماری کنترل و مدیریت کند.

آشنایی با خواص و فواید بادکش

۴- گردش خون:
بادکش درمانی همچنین روشی برای کمک به گردش خون بهتر است.از آنجایی که گردش خون، کمک می کند و سلول های خونی را به بازسازی تحریک می کند، پس می تواند یک سلول سالم را مدیریت کند.این دقیقا ،همان مزایای دستبند مغناطیسی برای کنترل فشار خون است که می تواند به سهولت گردش خون نیز کمک کند.

بهینه سازی کلیه ها از مزایای سلامتی بادکش

۵- بهینه سازی کلیه :
یکی دیگر از مزایای سلامتی بادکش، بهینه سازی کار کردن کلیه است.بنابراین، می تواند جذب و بیرون ریختن سم و مواد معدنی و سایر مواد ناخواسته مضر بدن را بهبود ببخشد.

بادکش درمانی و تحریک جریان خون

۶- تحریک جریان خون:
این درمان می تواند موجب تحریک جریان خون شود.از تشکیل لخته خون جلوگیری کند تا گردش خون را کاهش ندهد.

سلامتی قلب و عروق از مزایای استفاده از بادکش

۷- حفظ قلب و عروق:
یکی دیگر از مزایای استفاده از بادکش، کنترل سطح کلسترول خون است.بنابراین، این امر از احتمال حمله قلبی و یا علائم سکته مغزی جلوگیری می کند.این مورد از فواید سلامتی سیب های هانیکریپس نیز می باشد که ،می تواند به حفظ سلامت قلب و عروق کمک کند.

با بادکش درمانی قند خون را کنترل کنید

۸- جلوگیری از دیابت:
این درمان همچنین می تواند از علائم دیابت جلوگیری کند.می تواند قند خون را کنترل کند. می تواند به حفظ سطح قند خون کمک کند.

انجام دادن بادکش و کاهش درد

۹- کاهش درد:
انجام بادکش می تواند باعث کاهش درد ناشی از التهابات یا بیماری های مختلف شود.بنابراین، این یکی از راه های از بین بردن احساس ناراحتی توسط درد بدن است.

ایجاد سلامتی در بدن با انجام مکرر بادکش

۱۰- سلامتی:
انجام مکرر بادکش می تواند باعث ایجاد سلامتی بدن شود. بنابراین، بدن احساس تازگی و طراوت، سلامتی و دور بودن از بیماری ها را خواهد کرد.این ،همان مزایای سلامتی گیاه شاه پسند است که می تواند به سلامتی کمک کند.

با بادکش درمانی به آرامش برسید

۱۱- آرامش:
انجام مکرر این درمان همچنین می تواند به آرامش منجر شود. بنابراین، یکی از روش های کاهش استرس و ذهن مثبت می باشد.

بادکش درمانی یک راه برای کاهش سردرد

۱۲- کاهش سردرد :
بادکش درمانی همچنین یک راه برای کاهش سردرد است.گردش خون سر را بهبود می بخشد و سر درد را کاهش می دهد.علاوه بر این، می تواند برای سرگیجه نیز موثر باشد.

بهبود متابولیسم بدن با بادکش درمانی

۱۳- بهبود متابولیسم:
استفاده از این درمان می تواند برای بهبود متابولیسم بدن موثر باشد.تبدیل انرژی را از غذای مصرفی بهینه می سازد.بنابراین، سرعت متابولیسم را کاهش می دهد که منجر به جذب مواد مغذی بهتر و جلوگیری از تشکیل چربی می شود.این ،همان مزایای سلامتی چمن چینی است که می تواند متابولیسم بدن را بهبود بخشد.

ماساژ عمیق بافت ها یکی از مهم ترین فواید بادکش

۱۴- ماساژ عمیق بافت ها:
یکی از مزایای این درمان تحریک بافت بدن ا ست.بنابراین، می تواند راه خوبی برای تحریک ماساژ عمیق بافت ها باشد.علاوه بر این، می تواند یکی از درمان های طبیعی برای داشتن سیستم عصبی بهتر نیز باشد.

هشدارها و توصیه ها درباره بادکش درمانی

مانند هر نوع درمان دیگری، این درمان مزایایی نیز دارد، اما همچنین موارد متعددی احتیاط را باید مورد توجه قرار داد. بنابراین، هنگام انجام این درمان، مطمئن شوید که توصیه های زیر را انجام می دهید.
برخی از پوست های حساس ممکن است پس از انجام درمان احساس ناراحتی کنند بنابراین، مطمئن شوید که برای مقابله با درد آماده شدید و اثری روی پوست برجا گذاشته نشود.
برای بادکش، افراد مبتلا به بیماری های آلرژیکی حتما باید دقت فراوانی کرد، زیرا احتمال خارش و قرمزی به دلیل آلرژی به تجهیزات مورد استفاده وجود دارد ، پوست ممکن است تحریک شود، بنابراین حتما دستگاه را قبل از استفاده کامل استریل کنید.
برای جلوگیری از هرگونه اثرات مضری، مطمئن شوید که با متخصص درمانی کار می کنید، یا مطمئن شوید که تحت نظارت پزشک قرار دارد ؛ اینها تمام مزایای سلامتی بادکش درمانی هستند انجام این درمان برای سلامت و شادابی بدن مناسب است ؛ با این حال، عوارض جانبی متعددی وجود دارد که ،باید در نظر گرفته شود بهتر است با متخصصان این درمان انجام شود تا حداکثر مزایای روش را ببینید و از عوارض بادکش درمانی جلوگیری شود.

منع مصرفی بادکش درمانی ، چه کسانی نباید بادکش بزنند

در حالی که بادکش درمانی بسیار امن و مفید است، ممکن است درمانگر شما در شرایط خاصی این درمان را برای شما انجام ندهندهنگامی که برای مشاوره می روید، درمانگر شما از شما سوالاتی درباره مسائل پزشکی می کند، مانند:
  • بارداری و قاعدگی
  • شرایط پوستی مانند درماتوز، آلرژی پوست، صدمات و ضایعات
  • شرایط خونریزی غیر کنترل شده مانند خونریزی، لوسمی و لکه های خونی روی پوست ناشی از آلرژی ها
  • بیماری های قلبی
  • بیماری کلیوی